søndag den 26. februar 2012

Første indlæg

Hej bloggen.


Idag besluttede jeg mig for, at slette min gamle indlæg, starte på en frisk og prøve at gøre meget mere ud af mine nye blog-indlæg.

For med min blog, vil jeg gerne kunne komme ud med idéer, tanker, outfit's, new in's, min uge, min dag og meget mere! Så hvis du ville skrive i kommentarene, hvad DU kunne tænke dig, at der kom af blog-indlæg - så må du meget gerne gøre det!

Hav en dejlig aften og husk at tjekke min YouTubekanal ud: www.youtube.com/user/LifeAsElisabeth



Xoxo 

2 kommentarer:

  1. Hallo there!
    Jeg kan se at du har nogle ret fede frisurer (staves?) på mange af dine billeder... Det kunne du evt. lave en blog om?? :-)
    Jeg vil ihvertfald sætte dig på min læseliste! :-)
    KH Mig

    SvarSlet
  2. Hej med dig!:-)
    Er super glad for at jeg fandt din blog her, for jeg elsker virkelig dine videoer, så ... Ja! Som hende ovenover mig siger, ville det være super fedt, hvis du lavede nogle hair-tutorials på din youtube-kanal evt. :-)
    Jeg synes du er virkelig løn (naturlig køn) og på hårfarve og hudfarve minder jeg om dig (måske også i personlighed, ved ikke..) Men i hvert fald er du super sej! ^_^
    Knuz fra din største fan, Luna;-*

    SvarSlet